הובלות בבת ים
להזמנת הובלה חייגו: 073-374-2410
או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:
או מלאו פרטים ונחזור אליכם:

הובלות בבת ים

הובלות מכל סוג בבת ים

הובלות בבת ים

הובלות 24 היא חברת הובלות המציעה לכם שירותי הובלות גדולות או קטנות בבת ים ובאזור במחירים משתלמים, 24 שעות, 7 ימים בשבוע. הובלות בבת ים עשויות להיות מורכבות ומסובכות במידה ולא נערכים לכך מראש. מסיבה זו אנו מציעים לבצע עבורכם את ההובלה בכל שעה ובכל עת: החל משלבי האריזה ועד ההעמסה של תכולת הדירה שלכם על גבי המשאיות שלנו, עד אשר נגיע אל היעד בכדי לפרוק את כל הארגזים. אנו נשמח לספק עבורכם שירותי הובלה משלימים הכוללים ביניהם: אריזה של כל תכולת הדירה, מובילים אשר יגיעו אליכם על מנת לפרק את תכולת הדירה ולהרכיבה ביעד המבוקש, ועוד. אנו מתמחים בסוגי הובלות שונות: החל מהובלות גדולות ועד הובלות קטנות, כמו גם שליחה של מספר חפצים בודדים וגם מסמכים חשובים.

מבצע: עוברים דירה בבת ים? הזמינו הובלה של דירת 4 חדרים בבת ים, וקבלו אריזה בחינם!

 

הובלות קטנות בבת ים

בין שירותינו תוכלו גם למצוא הובלות גדולות וקטנות ועד שליחה והעברת פריטים בודדים. במידה ותצטרכו לבצע העברה של חפצים בודדים, נוכל לספק עבורכם את שירות ההובלה מהיר ומקצועי כמו שרק חברת ההובלות שלנו יודעת לעשות. כמו כן, תוכלו גם לבקש שירותי הובלה עם מנוף בבית ים עבור מעבר דירה לבניין גבוה. המובילים שלנו בעלי ניסיון עשיר בענף ההובלות בישראל וישמחו לתת לכם את השירות הטוב ביותר מתחילת ההובלה ועד סופה. כל הובלה קטנה בבת ים תקבל את השירות הטוב ביותר כולל ביטוח מלא מפני כל נזק שעשוי להיגרם במהלך ההובלה ועד הגעת החפצים אל היעד המבוקש.
הובלות 24 מציעה עבורכם הובלות בבת ים במחיר חסר תקדים החל מ-199 ₪ לכל פריט.
התקשרו והזמינו כל הובלה בבת ים: 073-374-2410

הובלה עם ביטוח

מה שבטוח – יש לכם ביטוח. אנו מספקים ביטוח מלא עבור התכולה שלכם לכל החפצים אשר תבקשו להוביל. כעת תוכלו לדעת שהחפצים שלכם בידיים בטוחות ויגיעו בבטחה אל יעדם. המובילים שלנו בעלי ניסיון של שנים רבות בענף ההובלות והספיקו כבר לבצע את כל סוגי ההובלות וידעו כיצד לבצע עבורכם את ההובלה על הצד הטוב ביותר. כל חפץ שייכנס למשאית ההובלה, ייארז בצורה המתאימה והיעילה ביותר, כדי שיגיעו ליעדו בשלום ובשלמות.

הובלות 24 מספקים הובלות בבת ים החל מ-199 ש"ח.
התקשרו עכשיו להזמנת הובלה בבת ים: 073-374-2410

סוגי הובלות

הובלות דירות

בכל הארץ

הובלות קטנות

במחירים משתלמים

פירוק הרכבה ואריזה

לכל סוגי החפצים

שירותי אחסון

לכל תקופת זמן
Rate this post