הובלת מקרר בנתניה
להזמנת הובלה חייגו: 073-374-2410
או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:
או מלאו פרטים ונחזור אליכם:

הובלת מקרר בנתניה

הובלת מקרר בנתניה

ישנם סיבות רבות מדוע תושבי נתניה יעזרו בשירות הובלת מקרר. ייתכן שהסיבה תהיה מעבר דירה לנתניה, ולפעמים הסיבה תהיה רכישת מקרר ביד ראשונה או יד שנייה. את שירות העברת מקרר אפשר לבצע גם באמצעות הובלות קטנות, או באמצעות העברה עם מנוף. אנו מבצעים שירות הובלת מקרר במסגרת הובלות קטנות שאנו מבצעים לסטודנטים. ישנם מקררים שיהיה אפשר להוביל בהובלה ידנית. חברת 24 תעניק לכם את שירות הובלת מקרר בנתניה הטוב ביותר.

התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר להובלה: 073-374-2410 (מני)

 

 

בעיר נתניה יש משרדים ועסקים. כאשר מובילים רק מקרר למשרד או עסק, לא כדאי להוביל מקרר באמצעות מנוף, אלא בהובלה ידנית, משום שמקרר של עסק אינו מקרר משוכלל עם הרבה דלתות. בכל מקרה צריך לוודא שלא יהיו זעזועים למקרר בעת ההובלה. חברת 24 מבצעת הובלת מקררים בצורה זהירה מאוד. יש להבדיל בין הובלת מקרר לקומה גבוהה, לבין הובלת מקרר לקומה נמוכה. חברת 24 מבצעת הובלת מקרר למשרדים בנתניה בצורה זהירה מאוד. גם בהובלת מקרר לקומה גבוהה באמצעות מנוף, החברה מתמחה ומבצעת במורה מקצועית. לקבלת הצעת מחיר חייגו: 073-374-2410 (מני).

 

זקוקים להובלה של מקרר בנתניה? כאשר מבצעים הובלת מקרר, יש להתחשב במספר הדלתות של המקרר. ככל שלמקרר יהיו יותר דלתות, כך יש לנהוג במקרר בעדינות רבה יותר. מקררים של 4 דלתות מומלץ להוביל באמצעות מנוף ולא בהובלה ידנית. כמו כן, יש לוודא שהמקרר לא יספוג טלטולים וזעזועים בעת ההובלה. תושבי נתניה יכולים להיות רגועים: חברת 24 מבטחת את המקרר שלכם בעת ההובלה.
על מנת שהובלת המקרר בנתניה ובשאר הארץ, תעשה בצורה הבטוחה ביותר, מומלץ להיעזר בשירות האריזה שלנו. אנו נבוא מצויידים בניילונים ובדים מתאימים, ונעטוף היטב את המקרר שלכם. אנו נקשטר רצועות הובלה חזקות סביב המקרר. לעטיפת המקרר יש יתרון בכך שגם בעת ההובלה במשאית, המקרר לא יפגע מטלטולי הדרך. עטיפת וקשירת המקרר קריטית במקרים של הובלת המקרר באמצעות מנוף. אנו נבצע שירות מקצועי של הובלת מקרר לנתניה.
לאחר ההובלה יש להמתין שעתיים עד הפעלת המקרר מחדש. שירות הובלה של פריטים בודדים הוא זול. אנו מבצעים שירות הובלות קטנות החל מ199 ₪ בלבד. הובלת מקרר נכללת בשירות הובלות קטנות שאנו מבצעים. שירות הובלות קטנות בנתניה, כולל גם העברת רהיטים לסטודנטים או לצעירים. אנו נתכנן ביחד את הליך הובלת המקרר. אנו נחשוב ביחד איזה סוג המקרר, ומהי דרך ההובלה הרצויה של המקרר. אנו מבצעים הובלות מקרר מנתניה אל שאר חלקי הארץ.

סוגי הובלות

הובלות דירות

בכל הארץ

הובלות קטנות

במחירים משתלמים

פירוק הרכבה ואריזה

לכל סוגי החפצים

שירותי אחסון

לכל תקופת זמן
Rate this post