הובלת רהיטים בעמק חפר
להזמנת הובלה חייגו: 073-374-2410
או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:
או מלאו פרטים ונחזור אליכם:

הובלת רהיטים בעמק חפר

הובלת רהיטים בעמק חפר

עמק חפר מוכר כאזור בו יש מעבר לא רב בין דירות הבתים, ויש בו לא מעט משפחות שבוחרות לקבוע את משכנן לעשורים הבאים. בשל מעבר הדירות והבתים הזה, אחד השירותים הנדרשים והשכיחים ביותר באזור עמק חפר זה הובלה של רהיטים. השאלה שרבים תוהים אולם, היא כיצד לבצע הובלה בטוחה ולהבטיח שאף לא אחד מהרהיטים יינזק במהלך ההובלה. לפניכם מגוון שיטות וטכניקות לשמירה על הרהיטים שלכם לקראת המעבר.

התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר להובלה: 073-374-2410 (מני)

 

ריפוד דפנות

לפני ההובלה דאגו לרפד את הרהיט המועבר ובעיקר באזור הדפנות שלו. הדפנות של כל פריט ופריט הן כמו האזור הרגיש ביותר שנוטה "לחטוף מכות" במהלך המעבר. אפילו במעבר בין חדרים בתוך הבית, הדפנות מוכרות כאזור שנוטה לקבל מכה מהקירות או רהיטים אחרים. הכינו תרופה למכה, ודאגו לריפוד מתאים לרהיט וכפול לדפנות, אם זו שמיכה עבור ספות, קלקר עבור רהיטים מעץ, נייר פצפצים לזכוכית וכדומה. כל חומר והעטיפה המתאימה לו.

צילום הרהיט

דאגו לצלם את הרהיטים שלכם לפני ההובלה, וכך במידה ותתרחש תקלה או יינזק אחד הרהיטים שלכם בגלל ההובלה, תוכלו להציג עובדות בשטח ולהוכיח כי הפגיעה הקיימת לא הייתה שם קודם. אמנם הרהיט עדיין יינזק, אך לכל הפחות תוכלו לקבל את הערך הכספי של הנזק שנגרם. כך תוכלו לממן את המומחה שיגיע לתקן את הנזק אך לא מכספכם, או להרוויח את מה שיופסד במכירה של רהיט שניזוק.

חברה מקצועית להובלת רהיטים בעמק חפר

כדי למנוע את כל הטעויות והנזקים האפשריים, הפיתרון היעיל ביותר יהיה לבחור בחברת הובלות רהיטים מקצועית בעמק חפר. ראשית תוכלו לבחור בחברה מוכרת מהאזור שתוכלו לקבל עליה המלצות מסביבתכם הקרובה, ויהיה וודאי שהיא מכירה היטב את השבילים והדרכים בעמק חפר. שנית, תוכלו לדעת שהרהיטים שלכם יובלו בידיים המיומנות והמקצועיות ביותר, כך שתוכלו להיות בטוחים כמעט במאת האחוזים שלא יגרם להם נזק. אמנם ייתכן שידיים מקצועיות ידרשו עלויות בהתאם, אך בסופו של דבר, עדיף לשלם יותר לפני, מאשר יותר אחר כך כשהנזק כבר התרחש.
כדי למצוא את החברה המקצועית והידיים המיומנות האלו, פנו עוד הים לאתר הובלות 24 ותוכלו למצוא את מיטב החברות שמובילות רהיטים בעמק חפר. לקבלת הצעת מחיר חייגו: 073-374-2410 (מני) ותוכלו לשמוע על מיטב הדילים והמבצעים שעומדים לרשותכם. כמו כן תוכלו למצוא באתר שירותים נלווים נוספים כמו הובלה עם אריזה, הובלות של פריטים בודדים ואף הובלות קטנות החל מ – 199 ש"ח. אל תנהלו הובלה בעיניים עצומות, דעו מה עליכם לעשות וחפשו את הטוב ביותר עבורכם.

סוגי הובלות

הובלות דירות

בכל הארץ

הובלות קטנות

במחירים משתלמים

פירוק הרכבה ואריזה

לכל סוגי החפצים

שירותי אחסון

לכל תקופת זמן
Rate this post