הובלות בפתח תקווה
להזמנת הובלה חייגו: 073-374-2410
או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:
או מלאו פרטים ונחזור אליכם:

הובלות בפתח תקווה

הובלות בפתח תקווה –לעבור דירה בקלות

העיר פתח תקווה, נחשבת לאחת הערים המרכזיות בארץ. ניתן למצוא בה המון בנייני מגורים, אזורי תעשייה ענפים שבהם ישנם בנייני משרדים גדולים, מסעדות וכן מפעלים רבים. כל אלה, באיזה שהוא שלב יבצעו מעבר אם לדירה, לעסק או למשרד ולכן חברות הובלות בפתח תקווה עסוקות ללא הרף. כדאי לברר פרטים שונים לגבי חברת ההובלות, לפני שתחליטו מי מהן תתאמנה לכם ביותר. חשוב תמיד לבחור חברת הובלות, אשר תהיה קרובה לאזור מגוריכם, כך שהיא תכיר היטב את הרחובות, שעות התנועה, חניה וכדומה.

הובלות 24

כמו כל שירות אחר, כדאי להשוות לפחות בין ארבע חברות המעניקות שירות של הובלות בעיר פתח תקווה, כך שתוכלו להשוות בשירות, בסוג הרכב, צוות מיומן, אנשי מקצוע ואם כמובן יש תוספת מחיר על שירותים אלה ומה המחיר שלהם.

 

מקצועיות ולוגיסטיקה נכונה- שני הדברים החשובים בחברת הטבלות יעילה

מי לא עבר דירה , משרד או עסק במהלך חייו? יש כאלה שהם כבר מנוסים יותר, מה שעשוי להקל עליהם המון את המעבר לנכס בחדש. מעבר דירה, עסק או משרד, הוא אינו פשוט ודורש לוגיסטיקה נכונה, הן מצד חברת ההובלות והן מצד הלקוח, שיארגן נכון ובזמן את התכולה, ידאג כי לא יהיו גורמים שיפריעו להובלה ועוד. ברגע שהבחנתם כי ישנה חברת הובלות  שתהיו מעוניינים לשכור את שירותיה, חתמו עמה חוזה, אך לא לפני שתקראו אותו היטב ואפילו כמה פעמים, כך שלא תהיינה הפתעות לא נעימות בזמן או אחרי המעבר.

יש לציין , כי מחיר ההובלה אינו אחיד, אלה שיש להם תכולה רבה יותר, ישלמו יותר.גורמים שונים יעלו את מחיר ההובלה, כגון: מרחק החניה מהבית או המשרד, מה שיצריך את המובילים לסחוב בעצמם חפצים כבדים. דירה ללא מעלית בקומה גבוהה, חפצים כבדים המצריכים הובלה באמצעות מנוף זרוע וכדומה.

מדוע חשוב שנציג מחברת ההובלות יגיע לפני ההובלה לביתכם?

את מחיר ההובלה, ניתן לחשב רק כאשר יגיע נציג מטעם חברת הובלות אל ביתכם, כך שיוכל לאמוד, על פי  התכולה, הקומה שבה נמצאת הדירה, החניה ועוד, את המחיר של ההובלה. אם כבר קבעתם לגבי חברת ההובלה, יש לחתום על חוזה כך שלא תהיינה אי אילו שהן אי הבנות וכן בררו לגבי ביטוח התכולה  בעת המעבר ואם הביטוח מכסה את ערך התכולה שלכם , במקרה וחלילה ייפגם רהיט או חפץ אחר בזמן ההובלה.

גם לגבי פירוק והרכבה של ארונות או ריהוט, נציג מחברת ההובלות, ידע, כמה אנשי צוות עליו להביא וכן איש מקצוע המתמחה בפירוק והרכבה של ריהוט.

הובלות בפתח תקווה- הובלות 24

היו והעיר פתח תקווה, היא אחת הערים המרכזיות בארץ, כזאת שיש בה גם הרבה בנייני מגורים, בתים פרטיים ומשרדים ובתי עסק רבים, יש להתאים את ההובלות על פי הצורך, אם מדובר במשרד, בררו על הובלות משרדים, אך אם מדובר בהובלה של דירה או בית, יש לחפש הובלות בפתח תקווה שיתאימו למטרה זו. חברת הובלו 24, מעניקה שירות של כל סוגי ההובלות. החברה כשמה כן היא, מעניקה שירות הובלות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. לחברה, צוותי הובלות וצי של רכבי שינוע משוכללים בכל הארץ, כך שתוכלו להזמין את החברה, כל עיר אליה או ממנה אתם מעוניינים לעבור. חברת הובלות 24, מעניקה ביטוח תכולה על התכולה שלכם ותוכלו להיות בטוחים כי הביטוח יכסה את התכולה במלואה. שירות זה הוא נוח להרבה אנשים שאינם מוצאים את הזמן המתאים לעבור דיר ואינם מעוניינים להפסיד ימי עבודה בגלל המעבר שאורך לא מעט זמן. נציג מטעם החברה, ישמח להגיע אחיכם לדירה, לבית, לעסק או למשרד ולהעניק לכם הצעת מחיר שאותה תוכל ולהשוות בעוד חברות הובלה.

שירותי הובלות בפתח תקווה

הובלות בפתח תקווה - הובלה בפתח תקווה

שירותי הובלות בפתח תקווה, ובעצם בכל חלקי הארץ, ממש כמו בשיר ההיסטורי "אין כבר דרך חזרה":

הובלות 24- מספקים הובלות בפתח תקווה
במחירים חסרי תקדים!
החל מ-149 ש"ח לפריט בודד.

הובלות קטנות וגדולות יבוצעו באופן מקצועי, בטיחותי וללא פשרות.

שירות ההובלות בפתח תקווה זמין עבורכם 24/7 לביצוע ההובלה באזור פתח תקווה ומחוצה לה.
ביטוח מלא על תכולת ההובלה שלכם – באחריות.

בשנת 1878 נבנתה פתח תקווה וכונתה "אם המושבות", אז היא הייתה מושבה חקלאית.
היום "אם המושבות" היא שכונה בפתח תקווה שנקראת כך לזכר הימים ההם…
אנחנו שמחים לספק שירותי הובלות למושבה הוותיקה שכבר הפכה לעיר גדולה עם שכונות ובניינים רבים: הובלות בעמישב-הדר גנים, כפר גנים, קריית אריה, נווה עוז ועוד…

 

הובלות קטנות בפתח תקווה

הובלות קטנות בפתח תקווה

הובלת מספר ארגזים בודדים היא המומחיות שלנו, כמו כן נשמח לבצע עבורכם גם הובלת מכשירי חשמל ללא הגבלת כמות.

הובלת פריטים קטנים וזעירים, חפצים או כל מה שתצטרכו בהתאם לתכולה האישית והפרטית שלכם. המובילים שלנו יודעים את העבודה ועוסקים בה שנים רבות. לכן, העבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר תוך הקפדה על נהלים קפדניים במיוחד.

נשמח להוביל עבורכם:

  • מכשירים חשמליים
  • סלון ומוצריו
  • כלי נגינה גדולים לרבות פסנתר.
  • פריטים בודדים וחפצים אישיים
  • הובלה עם מנוף לכל סוגי ההובלות

הובלות גדולות בפתח תקווה

בין אם מדובר בהובלה גדולה של וילה או בית פרטי המכיל תכולה גדולה של פריטים שיש לארור ולהעביר לבית החדש, לנו יש את כל הציוד המתאים על מנת לטפל בכל סוגי ההובלות לרבות הובלות גדולות בפתח תקווה וסביבתה ולכל מקום שתרצו.
עוברים אל בניין גבוה בפתח תקווה? באפשרותכם להזמין שירות הובלה עם מנוף במחירים ללא תחרות.
התקשרו לקבלת הצעת מחיר להובלה בפתח תקווה. במחיר אטרקטיבי ומשתלם החל מ-149 ש"ח.

שירותים נוספים להובלות בפתח תקווה

במידה ותצטרכו תוכלו גם לקבל דרכנו את השירותים הנלווים הבאים:

1. אריזת חפצים בביתכם או בבית העסק תוך הקפדה מלאה על נהלי הבטיחות
2. אחסון פריטים בודדים וארגזים מלאים לתקופה קצרה או ממושכת
3. אספקת ארגזים לאריזה עצמית בבית, חומרי הדבקה, עטים וסט טושים לסימון הארגזים
4. פירוק והרכבה מטעם המובילים של חברת ההובלות "הובלות 24"

מבצע לזמן מוגבל: הזמינו הובלה עבור דירת ארבעה חדרים בפתח תקווה וקבלו שירותי אריזה בחינם!

הובלות דחופות בפתח תקווה

הובלה דחופה בפתח תקווה נועדה לתת לכם מענה מיידי להובלת תכולת הדירה שלכם במידה ונתקעתם ברגע האחרון.
בין אם חיפשתם לבצע את ההובלה למחרת בבוקר או אפילו ברגע זה ממש, תוכלו לבצע הובלה דחופה בדקה ה-90 באמצעות המובילים של חברת ההובלות שלנו "הובלות 24 שעות ביממה".

אצלנו מובילים גם הובלות גדולות וגם הובלות קטנות בפתח תקווה ולכל רחבי הארץ במחירים ללא תחרות.
המובילים שלנו בעלי ניסיון רב בענף ההובלות בארץ ולכן כולם אחראים, אמינים וחרוצים, מה שבסופו של דבר ישפיע על שירות ההובלה עבורכם בפתח תקווה או מפתח תקווה אל עבר יעד אחר ברחבי הארץ.

  • ביטוח לתכולה מלאה להובלה בפתח תקווה באחריות מלאה
  • שירותי הובלה דחופים ברגע האחרון

התקשרו והזמינו הובלה דחופה בפתח תקווה והמובילים שלנו כבר בדרכם אליכם.

סוגי הובלות

הובלות דירות

בכל הארץ

הובלות קטנות

במחירים משתלמים

פירוק הרכבה ואריזה

לכל סוגי החפצים

שירותי אחסון

לכל תקופת זמן
Rate this post