הובלות דירה בשרון
להזמנת הובלה חייגו: 073-374-2410
או מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם:
או מלאו פרטים ונחזור אליכם:

הובלות דירה בשרון

בעת מעבר דירה אנחנו מפקידים את כל הרכוש שלנו ואת כל מה שחשוב לנו בידי אנשי מקצוע, וסומכים עליהם שתכולת הדירה תגיע ללא פגע לבית חלומותיכם. זה נכון לגבי כל מעבר, אך במיוחד נכון כאשר מדובר על פריטים יקרי ערך ותכולת דירה יוקרתית. בהובלה של פסנתר, למשל, יש חשיבות רבה למקצועיות של אנשי ההובלה – דרושים ניסיון וידע על מנת לבצע את ההובלה על הצד הטוב ביותר, ולא לפגוע בעדינותו ובצורתו של הפסנתר. במקרים כאלה (ועוד רבים) חשוב לבחור את חברת ההובלות שלכם בקפידה ועל פי המלצות. "הובלות 24" מתמחים בביצוע הובלות לדירות בשרון ובשאר רחבי הארץ, ובעלי ניסיון רב בהעברת ריהוט מיוחד

התקשרו עכשיו לקבלת הצעת מחיר להובלה: 073-374-2410

הובלות 24, מובילים דירות באזור השרון מכל רחבי הארץ אל כל מקום שתבחרו, 24 שעות, 7 ימים בשבוע! אנחנו מספקים הובלות דירה בכל שכונה, ולכל רחוב באזור השרון, כפר סבא, רעננה, הוד השרון, רמת השרון, פרדסיה, אבן יהודה, חדרה, הרצליה, קדימה – צורן ועוד. חברת ההובלות 24 מספקת שירותי מעבר דירה ברעננה לפריטים בודדים, דירות, בתים פרטיים ומשרדים.

 חישוב עלות הובלת דירה באזור השרון

עלות הובלות דירה בשרון מחושבת לפי פרמטרים אחידים. ראשית, המרחק בין הדירה שממנה מעבירים את הציוד אל בית היעד שאליו מגיעים הוא המרכיב המרכזי אשר משפיע על המחיר. רוב החברות גובות מחיר ספציפי למרחק של עד 50 ק"מ ולאחר מכן תוספת מחיר על יעד מרוחק יותר.

מלבד המרחק בין נקודת המוצא והיעד, עלויות הובלת דירה בשרון נקבעות גם לפי כמות הארגזים והקרטונים שנדרש להעביר. מספר הארגזים מספק לחברת הובלות אינדיקציה טובה לגבי מספר אנשי הצוות שאותם נצטרך להקצות לטובת המשימה וכמובן איזו משאית נדרשת להובלה הספציפית. ככל שמספר הארגזים והקרטונים גדול יותר, כך צפוי גם מחיר הובלות דירה לעלות או לחילופין במידה וכמות הציוד קטנה כך המחיר להובלה יהיה נמוך יותר.
כמו כן, עלויות הובלות דירה בשרון מחושבות לפי הצורך באביזרי הרמה כמו מנוף או שימוש בבמות הרמה מיוחדות ועוד. השימוש במנוף מייקר מעט את ההובלה, אך לעיתים זו הדרך היחידה להנגיש את הציוד האישי לקומות גבוהות או לדירות או בניינים בהם יש חדרי מדרגות צרים וללא מעלית.

 

הובלות דירה בשרון, שירות מעולה ואיכות ללא פשרות

הובלות דירה בשרון, או בכל מקום אחר, תהליך לא פשוט – האריזה לבדה עלולה לגזול זמן רב, כמו גם פירוק כל הריהוט והרכבתו בבית החדש, וניתוק וחיבור כל הציוד האלקטרוני. פעולות אלה עלולות להיות מורכבות עבורנו, כיוון שאין לנו ניסיון איתן. "הובלות 24" מציעה לכם שירות המקל על המעבר – צוות מקצועי יגיע אליכם הביתה וידאג לארוז עבורכם את הבית כולו. האריזה תבוצע בצורה מקצועית ונוחה, ובהתאם לסידור החדרים בבית, כך שלאחר המעבר תוכלו לסדר הכל בקלות רבה. כמו כן, פירוק והרכבת רהיטים וציוד אלקטרוני מבוצעים בקלות על ידי אנשי מקצוע, וחוסכים מכם את הצורך שבהתעסקות עם חוטים וכבלים.

מה חשוב לדעת כשמובילים דירה בשרון?

חברת "הובלות 24" מתמחה בהובלה של דירות, וגם של בתים פרטיים, כך שבמידה ואתם מתגוררים באזור השרון, תוכלו להיות בטוחים שהצוות שלנו יידע להסתדר בכל תנאי למעבר. גם כאשר מדובר בהובלה של פריטים בודדים, נוכל לסייע! אם אתם זקוקים להובלה כזו, אנו מציעים שירות הובלות קטנות החל מ-199 ש"ח. בכל מקרה, חשוב לזכור שכל מעבר הוא שונה – לכל אחד כמות שונה של ריהוט ושל רכוש, ולכן הצעת מחיר תינתן לכל מקרה באופן פרטי.

הגודל לא קובע

מצאתם את בית חלומותיכם בשרון, ואתם חוששים שיש לכם יותר מדי דברים? זו לא סיבה לדאגה. הובלות דירות גדולות בשרון הן אחד מתחומי ההתמחות שלנו! נדאג להעביר את הריהוט שלכם באחריות ובמסירות, ונוודא ששום דבר לא יינזק או ייפגע. במידה ומדובר בבית פרטי, נדאג כמובן שלא ייגרם שום נזק גם לבית עצמו בזמן המעבר, כך שלא תצטרכו לדאוג. לקבלת הצעת מחיר חייגו 073-374-2410, ותבטיחו לעצמכם מעבר נוח ופשוט בראש שקט.

סוגי הובלות

הובלות דירות

בכל הארץ

הובלות קטנות

במחירים משתלמים

פירוק הרכבה ואריזה

לכל סוגי החפצים

שירותי אחסון

לכל תקופת זמן
Rate this post